INNOPAR - Interim management en Innovatie binnen de Industrie!

 

- Interim Management
- Innovatie van producten; productie methodes en processen
- Marktcommunicatie via nieuwe media
- Productiviteitsverbetering en Kostenreductie

- Bussiness development

Innovatieve oplossingen  effectief geïmplementeerd!

      Verborgen diamanten!

      Het is onze overtuiging dat er binnen veel bedrijven potentieel waardevolle producten en innovatieve technologieën bestaan die door verschuiving in de focus van het bedrijf hun betekenis voor dat bedrijf verloren hebben. Ze kwijnen weg of komen niet verder tot ontwikkeling. Bij voldoende focus kunnen zij een schat aan marktwaarde vertegenwoordigen. Bekijk de video van onze partner ZPACT

      Lees meer

      OEMer worden, hoe doe je dat?

      OEMer worden, hoe doe je dat?

      In ABN AMRO Insight van 20 jan 2016 legt David Kemps van ABN AMRO op een heldere wijze uit, dat een ontwikkeling van toeleverancier naar OEM niet eenvoudig is, hoge eisen stelt aan het management en een totale cultuuromslag vereist.

      Onderzoek van de bank onder 100 bedrijven leert bovendien dat de beoogde doelstelling van hogere marges alleen opgaat als je er in slaagt door te groeien naar een succesvolle grote OEMer. Dat betekent in de praktijk per definitie een sterk internationale oriëntatie en focus op een bepaalde markt

      Moet je er dan toch aan beginnen? En hoe dan?

      Lees meer